Kamu V8 hanggal és váltóval jön az 1000 lóerős villany AMG
A duplamotoros elektromos AMG 8 hengeres benzinmotorra emlékeztető hangjai hangszórókból érkeznek.
A duplamotoros elektromos AMG 8 hengeres benzinmotorra emlékeztető hangjai hangszórókból érkeznek.
Megkezdődött a teljesen új 1-es sorozatú BMW benzines alapmodelljének hazai forgalmazása.
Alig több mint tíz év alatt, akárcsak a tekerőablakos kocsik, az ilyen autók is lényegében teljesen eltűnhetnek a kínálatból.
A 3,6 literes 6 hengeres benzinmotor 260 lóereje komoly dinamikát kölcsönöz a tágas Skoda Superbnek.
Megkezdődött a felfrissített Ford Puma magyarországi forgalmazása.
A japán gyártó modernizált terepjárója mintegy négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Itt a megoldás azok számára, akik egy kicsit vérszegénynek találják a gyári RS4 Avantot.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
A japán gyártó tisztán elektromos hajtásláncú újdonsága körülbelül akkora, mint a Magyarországon készülő S-Cross.
Olyan egzotikus feladatokkal találkoznak majd a diákok, mint a kuplungolás.
A vásárlók egy része továbbra is kézzel akar kapcsolgatni.
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
A kőkemény amerikai terepjáró már plugin hibrid változatban is kapható.
Ezzel a kis SQ2-essel minden korábbinál dinamikusabb vezetési élményben lehet részünk.
A közelmúltban teljesen megújult brit terepjárót egy kompresszor segíti hozzá az igen komoly teljesítmény eléréséhez.
Az 5 méter körüli sportszedánok végsebessége megközelíti a 330 km/h-t.
Új arcvonásokkal, továbbfejlesztett technikával és immár összkerekes változatban támad a plugin hibrid hajtásláncú felfrissített E-osztály. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a prémium kategóriás német szedán.